Snö, minusgrader, fredag

 

 
En vanlig dag som började som så många andra: sovmorgon , gofrulle, kaffe i sängen samtidigt som jag skummade genom jobbannonser på Finn.no. Blir verkligen GALEN för det finns INGET som tilltalar mig, inget som passar eller som kompetensen kompetens. 
Så i ren frustration tog jag mig till gymmet. Leverade MILEN!! På 1h och 5 min!!!!! Asså så jävla glad! :):):):):) nästa mål är på 1h:)
 
Så på smått skakiga, men glada ben tog jag mig till vinmonopolet bara för att hitta mitt favoritvin PÅ BOX!! Alltså glädjen i det!
 
 
Det kommer med andra ord bli en superfredag!! 
 
Jag blir bara  så trött på att ha mina små vardagsdippar. Jag kämpar fortfarande med att hitta tillbaka till den jag var och den jag vill bli. 
 
Jag ska hitta ett jobb som jag älskar , jag ska bli glad igen, jag ska klara det som jag gett mig fan på att klara!! 
 
    
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback