you´re still on my lonely mind

Mina vänner har tydligen bokat biljetter till L.A. Fan så jävla coooolish!! Jag skulle fan kunna ge min högra hand för att lunna haka!! Men jag missunnar ingen ingenting!! Däremot är jag SÅ SJUKT FÖRBANNAT JÄVLA AVUNDSJUK på dig som ligger hemma i soffan, tittar på CSI med din lillasyster, med din mammas hemmagjorda köttbullar i kistan och bara får vara hemma. Eller på dig som kan ringa dina bästa tjejkompisar och kan sitta uppe och snacka skit hela natten. Bara få sitta och dricka vin, spela sällskapsspel och skratta. Fan vilken lyx.

(japp, jag har lite hemlängtan)

Sen är jag lite pissed också. Jag och Nie skulle nämligen vara lediga imorgon. Vi skulle gå och kolla på TOY-STORY-maddafakking-3!!!!!!!!!Men dom som skulle jobba är i turkiet. Så jag får la gå själv. *lack* Känner mig så rebellisk att jag skulle kunna röka inomhus t.om!! FATTAR NI HUR UPPRÖRD JAG ÄÄÄÄR??




Sen är jag hungrig också. FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback