tomt på karmakontot


Fick den stora äran att styra kräftskiva!! Det har dom minsann inte här över gränsen. Men det kallas inte kräftor (kreft=cancer) och dom styr inte upp träffar där man har konstiga hattar och dricker nubbe och suger röda djur mellan benen. MEN trots att det blev lite sent OCH att jag hade glömt köpa hattar så blev det jävligt glatt ändå!!

Ingen av mina norska vänner hade ätit kräftor förut (förutom skjärtarna i lake) och åt med god aptit, Nie åt allt ASSÅ ALLT bara för att bevisa för alla att han är toppen av näringskedjan (nej jag vet inte heller)

Sen shottade vi. Sen spelade vi charader. Sen shottade vi lite till. Sen åkte vi hem till Linnea och drak rödtjut istället.

GLADOOOZ.

Dagen efter kollade jag på 3 disney filmer, åt indisk mat och jobbade. Jag dog lite.


Nu ska jag sätta tänderna i Astrid Lindgren boxen Jenny kom hemsläpandes med häromdagen, har redan lyckats se Ronja Rövardotter, Maddicken och Pippi på rymmen!! L.O.V.E I.T



puss och kram då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback