sagan ger oss svar, alla människor har skönhet inuti

Idag skulle jag försöka mig på en shoppingrunda. Det fick åt helvete och gjorde mig inte alls på bra humör.
Så det blev jobb och sen blev det "skönheten och odjuret", choklad och rötjut. FAN VA JAG ÄLSKAR DEN FILMEN!! Det sjuka är att jag fortfarande minns alla scener, alla repliker ALLT. Trots att vi såg den på norska. Hörde allt på svenska jag. Alla jävla konpirationsteorier till trots, att (om man tittar jävligt noooga) man ser att det ordet "sex" samsas med djävulstecken SÅ älskar jag denna film. Jag blir lycklig av den. Jag vill också springa runt i en blå klänning och sjunga och förälska mig i ett sjukt stort, hårigt djur.

Kan även håvat in den mest fantastiska komplimang man kan få höra.
Bara en mening som bevisar att man påverkar sin väns sätt att se på livet.
En endaste kommentar om hur mycket man betyder.
Några få ord.

Blir rörd till tårar av att bara tänka på det. Men jag skulle aldrig bli förlåten om jag berättade.
Jag vill inte förstöra det. Jag är nöjd med vetskapen om att jag kan påverka. Jävligt nöjd t.om


Kommentarer
Postat av: Jenny

"Jag vill också springa runt i en blå klänning och sjunga och förälska mig i ett sjukt stort, hårigt djur." HA-motherfucking-HA! Har jag sagt att jag älskar dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback