FÖRÄÄLDRAAFRIIITT!! *sticker ut huvudet ur husvagnen och skriker som klimpen*

Min kära Jenny (gnälly) och Orre har flygit sin kos till Turkland och ska steka och jag sitter och busar i lägenheten. (dvs säga WHOPPAR Nies as i sänka skepp och bingo över skype) eller som han själv förklarat, han har ingen röv, bara ett hål längst ner på ryggen (fattar ni hur tanig han är?!)

Men nu sitter jag bara och kollar på MTV after hours. Dom spelar robyn. Det slår mig att hon faktiskt ser ut att vara i normail storlek. Fast den kvinnan ÄR minimalisk. Har sett henne IRL flera gånger. Coolt va. Nu kanske ni tror typ på konserter och sånt, men nej jag menar IRL som In Real Life. När hon handlade mjölk på konsum. En gång satt jag t.om bredvid henne på pendeln. Vi är typ astajta. Hon har kanske också enbart ett hål vid ryggslutet.

Imorgon är jag ledig. Det känns som en evighet sen! Sen ska jag J O B A anus av mig. Sen ska jag jobba lite till och sen i slutet på oktober får jag kanske åka hem. Känner mig smått trapped. En fånge mitt i friheten. Har en tendens att bli så jävla djup såhär inpå småtimmarna.

På tal om djup så kickade "love the way you lie" igång. Fan jag behöver lite drama känner jag. Destruktiva förhållanden FTW!!


Nej men om man skulle ta och blanda till lite förotsoboy. Jävla oflyt att dom inte säljer betonggrädde här över gränsen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback