I wonder if U know how we live in...... LILLIZ

Ja men liksom TJA!!
För er som missat det så är det söndag idag och ni har just missat en helg.
Min helg bestod av jobb. Och lite fest. På fredagen blev det t.om efterpärla och det va fan länge sen.
Eller det va inte så jävla rockigt, det va mest jag och Orre som försökte röka vattenpipa och snacka skit om kockarna på jobbet. Vid 6 tiden kom vi på att hans roomie skulle upp till jobbet så vi kirrade frulle SÅ JÄVLA SNÄLLT!!! kokade kaffe och skar bort kanterna på brödet OCH som grädde på moset tränade vi hans favoritlåt på gitarr som vi spelade när han vaknade. Så jävla bra kompisar *stolt*


Så blev det lördag. Jag trodde ALDRIG att den kvällen skulle ta slut. Jag ville helst bara skjuta mig själv, eller iaf gå hem och äta knäckebröd MEN ICKE. På lördagar ska man dricka bulmers på puben.
Sen sudsade vi till Martin´s. Där studsades det massor.
Btw att stå ensam på dansgolvet och lyssna på rock med sin ipod istället för musiken som spelas och spreta spasmiskt med lemarna a la Daniel är det nya svarta. Våga Vägra Omgivning har jag valt att kalla detta fenomen.
Som vanligt slutade det med hamburgare och kaffe på macken. Vad annars?

Hädanefter ska jag klä på mig som en eskimo, för FAN jag håller på att bli sjuk. Och DET det har jag faaan INTE tid med!!!



Och för er som inte vet någonting har det snyggaste paret i Södertälje socken gått och förlovat sig.
Vet inte riktigt hur jag ska kunna beskriva riktigt hur glad jag är för eran skull, så GRATTIS SOM FAN.





Önskar er all lycka i livet hooomiees <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback