bye bye bruket...

Det känns som att jag har så mycket på G. Massa skit jag ska göra, massa folk jag ska träffa OCH när det blir så, jaa då blir jag exalterad. Jag är exalterad NU!! Känner mig pepp och glad.

MEN så slor det mig hårdare än en höger från Mike Tyson.

Det är inte förens i slutet på denna månad som jag ska få åka hem. Fan den sved litte.

Nu ska jag se fram emot oktoberfest!! :D

Btw börjar jag bli skapligt duglig på biljard. Körde ett kalasfylla med Nie som slutade på macken och vi satt och drack kaffe och snackade skit till halv 7 på morgonen. Ni undrar säkert vafan vi alltid pratar om. För vi pratar JÄMT.


Men inte kan jag väl avslöja allt på en o samma gång, nej fan, jag håller er på halster.

FITTIGT VA!! Well, that´s me ;)



I tillägg skulle jag vilja lägga fram att jag hade väldigt trevligt, blev tvångsupphånglad. Därför gillar jag den här kvällen. JUST SO U KNOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback