how will a now if its working

Valborg igår. Tjoho.

Tro fan att jag och Dina tjurade när Shahid drog bara för att jag skojja om det. Dina blev så upprörd att hon pajjade 2 glas (inte med flit då, men det lät så underbart dramatiskt) Hemskt.

Efter jobbet gick as usual till puben. Depp som jag va för att inget hände och alla bara skulle spela biljard gick jag planerad en hemgång och tänkte att det skulle bli min nyktraste valborg sen 14 års ålder. Men Nie som hört om mina 3 hårda månader drog mig ut på raggarunda, dock utan några drastiska händelser. Inga händelser överhuvudtaget faktiskt. Eller jo. En gubbe (jaa, gubbe han va typ 40 barre) ville ha mitt nummer. Tjoho.








Ikväll gör vi ett nytt försök!  :)





 
           








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback