En enda ström av sena nätter, stora glas och cigaretter, kväellen före dagen efter

Efter att ha startat Norges största dag med att försova mig (brutalt) tagit en snabbfrulle med Orre och Nie har jag seriöst vart så upptagen att vid hakv tio slog det det mig att jag inte pissat på hela dagen. Så jag gick och tog en cigg. Just gotta lööv that nikotin (ni vet vad jag snackar om) SYTTONNE MAAAAIIII MADAA FACKAAA!!

Kan inte annat att älska norrmän som glider runt i folkdräkt och jazzar! Stolta jävlar, dom där norrmännen!

Nu ska man efter 3 dagars spritmarinering och svettigt jobb duscha av sig skiten. Det ska bli shöööön.....t

Efter att ha snackat med my partner in crime Jayy-to-daa-Beee hade hon något att erbjyyyda mig. Jag säger bara : I´m feting DOOOWN DOWN DOWN!!

Som lite grädde på moset, fick nyss ett samtal från min chef/halvsambo/irriterande lillebror : skynda dig hit så poppar vi en skumpa. HIGH FUCKING FIVE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback