We no speak americano!!!

Jag trodde att det skulle vara en lugn och skön, trevlig resa hem. Jag har haft fel förr, men inte så här fel. Någonsin. Vad jag kan minnas och jag tänker inte gå in vidare på det så jag ba kör.

Helgen började redan hemma i LILLESTRÖÖÖÖM på onsdagen, där va det byfest minsann!! (kan liknas med gnesta dagen och så lägger du till konserter och 10 öltält till så har du byfesten) Jag och min söta sambo stack tidigt från jobbet och "pyntade oss" inte som julgranar, utan det är bara så dom uttrycker sig när man fixar sig. Rätt skoj ordval om du frågar mig. ANYWAYS va det fest med Miguel, Fernet och den förtjusande blandningen av morgan och cola. Stämningen va på topp och kan liknas det citat som kom från Orre när Dina undrade vart vi va:

"Ingen idé, dom är i sin egna bubbla"


Kalas som sagt.


På torsdagen tog jag nattbuss hem och satt och trängdes med svettiga människor och arga fittor och kunde inte sova, utan spenderade mina 7 timmar där med att stirra på den röda digitala klockan. Mycket givande resa.

Väl hemma va det kalas och finaste syster fyllde 18!!!!  Hon drog efter att spenderat 4 timmar med mig *skär mig lite i armen* Men det går bra.
På kvällen drog jag mitt arsle till sthlm för att kolla på Teddybears med Mattan, Alex och Anders. Mattan och jag bejakade våra alkissidor och satt utanför och värmde upp med ljumna Sofiero och snackade skit med TakIda på andra sidan vattnet. Sen sket vi i Teddybears och åkte Insane istället. Sen drog vi till kvarnen. Varför vi alltid hamnar på kvarnen är tamefaan ett stort jävla frågetecken, det är inte direkt disco där, tvärtom. Antar att jag längtar till den dagen jag ska ta mod till mig och ställa mig på bardisken och skrika :BAJEENFITTAAH!!!
En vacker dag.......

Lördag minsann va det släkträff-ish och mer firande av syster, sen bar det av till Bissis residens enbart för att bli fylld med bailys-shots och övertalad att följa med till tullen. Som vanligt är det galet drag där. Det blev många timmar på dansgolvet och många kära (och vissa mindre kära) återseenden. GAUULET!

Söndag.
Whiskey-cola och blåa blend till frukost och en båttur hem. Sen skulle Lennart/Linnea firas!!
Började med att pimpla vin med hos Lennart med KS och Maria och sen bar stegen oss till F12.
Där tjålade vi öl från en obevakad tapp och fick shots av bartendern för att Linnea fyllde år dansade oss svettiga till sköna beats i timmar.




Kan ha vart den galnaste, konstigaste, mest härliga, mest oförutsägbara, blötaste och mest vilda helg jag vart med om i hela mitt liv! I. Love. It


Jag önskar att jag hade bilder att demonstrera detta med. Men neeej. Ni får helt enkelt tänka er. Eller nej snälla gör inte det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback