Sweden better prepare!

Har vart ledig i 2 dagar. Fett med skönt! Såklart har jag vart på jobbet och fikat, snackat och kollat läget. Så jävla ovärt. Har även hängt järnet med min favorit-guling och absolut inte gjort NÅGONTING. Bara suttit och hällt i oss litervis med chailatte (trodde aldrig att jag  skulle bli en chailattebrud MEN, den bokstavligt talat knullar sönder mina smaklökar) och pratar om just ingenting. Samtalsämnena tar liksom aldrig riktigt slut när man pratar med honom, love him!

Om 5 dagar åker jag! Om 5 dagar anländer jag till Svedala! Även om det bara är ca en halvtimme för BITCHES I´m going too AAALAAND! Så sjukt pepp!!


   


Nej nu ska jag tända lite ljus och hoppa in i duschen. Nu kanske ni tror att jag är lite gonig och romantisk med mig själv, men så är inte fallet. Det är en propp som har gått tror jag. Jag pallar inte proppskåpet. Jag låtsas hellre att jag är romantisk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback