Långa nätters fara

Sitter uppe och semi-kollar på någon sci-fi rulle och pillar navel och filosoferar. Igår va ett helvete, jag satt som på nålar och ville inte ens försöka sova, vilket resulterade i att jag däckade i soffan vid 6. Vilket självklart rsulterade i att jag va tvungen att jobba, vilket i sin tur resulterade i skit-dricks. FYFAAN!!
Nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horn. Jag får fan värk i bröstet av hennes röst. Men hennes röst är så brutalt fin att man bara måste liksom, typ som när man kliar på ett myggbett fast man vet att det bara kommer att klia ännu mer. En sårskorpa som man inte får pilla på.

Nej, nu ska jag ta och vårda min bebis. (ja jag har ett sjukt förhållande till min spotify)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback