kom och ta mig långt härifrån..... eller okej en bit då?

Hörrni, jag har hört att ni har värmebölja i Sverige. Det har vi inte här, det ,är sjukt jävla värmt, men det spöregnar. Vidrigt. Nu håller jag så hårt i tummarna så att dom vitnar för att det ska bli fint väder imorgon när jag äntligen är ledig! Mamma och pappa är på Åland, enligt dom så har dom haft klockrent väder i flera veckor. Det innebär att dom är negrer. JAG VILL DIIIT!! Jag ska dit snart, imorgon blir det bokning för hela slanten!

Nu har jag bokat in en date med min son imorgon <3 förhoppningsvis kan vi komma över lite tobak och kol så vi kan suga oskulden ur min vattenpipa.

Nu ska jag gå loss på min lägenhet som om jag va från "rent hus" och poppa Oskar Linnros.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback