keep me drowning in your loooove!!

Nie har hetssjungit sig hes på gamla boyband sånger dagen till ära. Den lille gula tydligen vad som helst för att gå mig på nerverna.

Sitter hemma och ger mig själv en stolt klapp på axeln och ett glas rötjut som belöning för att jag jobbar arslet av mig för att sen komma hem och diska och tvätta. Hujedamig, antingen börjar jag bli gammal eller så blir stanken bara för på tok för jobbig när det börjar växa saker i diskhon. Close call.






Japp, jag fick följa med på ett åk.




Mot esso och köpa kaffe halv åtta på morgonen efter kvällsdopp på nebben, inga konstighter!




Jag fyllde år. Därav tiaran och de breda smilet.



Gon med en övergödd ölburk. Kärlek



Det va någon som sa att jag skulle hålla låda.



Firande av ledig dag är underskattat.



Så vi slog på stort.




ÄNTLIGEN! Ägare av utemöbler.



Som firades med daiquiris.



och rödtjut



Just my luck. Lyckas tappa telefonen i skurhinken. Man ba liksom tappar hoppet typ. MEN den funkar!




Nu blire ciggis och fortsätta slöglå på den konstiga sci-fi rullen som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback