hej kompis, känn på den

Kom precis hem. Jag har fyllt år. Ja må jag leva!!
Är nyktrare nu än vad jag var än när jag vaknade imorse trots x antal coronas som runnit ner. Jag är ledsen men jag kan inte förklara gårdagen , jag visar i bilder, inte nu, men sen

Vaknade av att Orre drämde en ballong i nyllet på mig, svensk födelsedagssång, hembakade blåbärsmuffins och rosa skumpa. Det va awesome!! Så 3 trosor rikare och ännu ett par marinblå converse till samlingen rikare drog jag mig till jobbet. Sen gick det utför. Mental våldtäkt i form av stress i den mängd att jag ville vomera. Sen banana split delux. TACK SOM FAN!!

Tänkte precis berätta om hur glad jag är för alla gratulationer, tacka alla er som fattat att jag inte dött, utan bara flyttat över gränsen. Och att jag saknar er, så jävla mycket. Men det vet ni redan.

Fan va fint livet är ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback