Heej HEEJ Halleeeuuu!!

Nu kära vänner har jag så mycket att berätta att jag inte vet vart jag ska börja.
Kan ju börja där minnet tar vid (smart drag)

Jag och Orre gästspelade i Fredriksstad, där va det festival, det va där det hände. MEN vi jobbade som sagt och hann bara med efterpärla. Men det gick fint, för den pärlan varade hela kvällen ut, in till morgonen och följde med klockan tills det va dags att jobba igen. Vi satt i en tom lägenhet med en platta bärs och vänner som man bara träffat några timmar tidigare men kändes som man kännt hela livet och en gitarr och spelade tills solen gick upp. Hade jag vart en katt hade jag kurrat ihjäl. Typ.

Sen har vi spontanshoppat utemöbler! Jag är en fattig servitris, men tro FAN att jag bor jäävligt fint! Den ska jag faanimej ha!



Nu väntar jag bara. Väntar  och väntar på att folk ska förstå att jag inte har avlidit. Det sägs att det rinner ut i sanden, trodde bara inte att mina skulle göra det. När ska ni förstå att jag saknar er?


Nu ska jag dra och abjsa sen ska man pallra röven till jobbet.. Börjar tidigt 3 dagar på rad. (dvs att jag börjar kl. 2 JAA det är fan tidigt)


FUCK U puss och kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback