Allt förändras fast ingenting händer

En annan vaknade vid halv 2 av en galen grek på andra änden linjen som gapade och skrek att det av fint väder. Denna mentala väldtäkt till trots lyckades jag pallra mig ur sängen och fixa mig en hyffsad kopp med kaffe. PRECIS när jag snörar på mig dojjorna för att bege mig till jobbet (skulle ju faktiskt jobba på riktigt idag) öppnar sig himlen. Fuck jag kommer bli cpbölt. High five för att det inte kommer att bli mycket att göra.

Det fanns inte ett skit att göra. Nu är jag hemma och känner mig harmonisk.
Sitter på terassen med stort glas billigt lådvin, mina marlboro och min spy-bookar (snokar runt på facebook saris anm.) och känner mig som sagt tillfreds. Om än smått stressad. Har lovat Nie att följa med in till Oslo imorgon för lunch, vi ska åka (ÅKA!!) vid 12-tiden. Jag har seriöst inte vart uppe så tidigt på evigheter!.

Har även upptäckt att jag ÄLSKAR att sitta här. Även om lampan härute ger ifrån sig ett sjukligt gult sken och ÄVEN fast jag inte har sällskap så älskar jag att sitta härute och filosofera. Har blivit mycket av det på sista tiden då min plånbok inte riktigt ger mig tillåtelse att gå ut. Just nu ser jag inte så jävla mycket heller, det är så gott som kolsvart och om det inte hade vart för dom små spottarna i dammen utanför skulle jag inte sett ett jota. Nu undrar jag faktiskt vart alla mygg tagit vägen? Dom har säkert tröttnat på mitt goa blod.


Ser även att ni i Svedala tröttnat på värmen. WTF!! låt för FAN inte solen förvinna innan jag kommer. Då kreverar jag! Lägger mig ner på marken och skriker som en 3-åring som inte fått glass. No kiddink!


Jag är snart hos min faaamiillyyyyy. Räknar timmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback