PON DE FLOOR!!

gårdagen firades som sig bör, det är ju faktiskt bara lördag en gång i veckan!
Började med förkrök i södertälje och sen bar det av mot staaåån!
Glad i hågen som jag va när jag peppade jag med mig själv tappade jag mobilen, lyckas knappa in fel PIN kod och har inte en blekaste vad min PUK kod är! Så här är jag, ensam i stan och har ingen aning om vart Lennart är. Hittade dock tillslut ett par grabbar som hjälpte mig. SÅ HIMLA SHÖÖÖNT.

Sen drar vi till spyan och hängde loss. Efterkaka @ Lennart´s place med gruppkramar och rödtjut. INTE smart att köra ölspel med rödtjut på efterfesten. Med öl på the preparty är ju att rekommendera om man inte vill känna sig som en överkörd iller när man vaknar. BARA SOM ETT TIPS!!







SÅ JÄVLA SHÖÖÖN!!! Nu ska jag ta mina första steg i friska luften för dagen och bege mig mot söder för att få i mig dagens första föda. Ja om man inte räknar med alla kaviarmackor förstås!!

Känner för ett häng! Kom igen kissekatter och styr en TV-spels kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback