Låt mig höra kärlekens tunga, säga orden igen

Hahaha jag har just blivit förälskad i ett ord!

Klappkanonkalkon-full.

Assså seriöst faan va jag diggar det! kommer säkert gå runt och ha det i huvudet hela dagen. Istället för en låt liksom. Fortfarande sjuk BTW. Börjar tycka att det är väldigt långtråkigt. Det blir väl det i längden I guess. Idag ska jag nog slå på stort och duscha. Vägar inte ens tänka på när det va (jag vet jag är asäcklig!) Mycket möjligt att jag ska balja i mig litervis med te med massa honung framför säsong 6 av one tree hill också.
Kan inte bestämma mig om jag gillar det eller inte. Men det är skänt att vila ögonen på, vi nöjer oss med det.

Om ändå livet kunde vara som i one tree hill..









Ja just!!!
Jag flyttar till Norge om 2 veckor.
Till några som jag inte känner. Behärskar inte språket heller för den delen *skämZz*

Det kommer att bli DISCOLICIOUS!! (Har inte hunnit bli nervös än som ni kanske märker)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback