Jag. Vill. Se. Snabba. Cash!!!!

För det känns som en film som man kanske kan tycka vara ganska bra. Eller typ den bästa filmen I SVENSK FILM HISTORIA, men jag vet inte. En sak som är säker är dock att jag kommer ha jävligt svårt att koncentrera mig själva filmen. Kommer nog krävas X antal gånger att sed den som man känner att man INTE måste tvångsmasturbera eller sjunga "min hatt den har tre kanter" för att inte krevera av Joel Kinnamans vackra plyte.

Men hittills har har jag bara Adam Sandler och "benknäckargänget- krossa dem" VEM FAN SKA KLAGA?!

Jag vill ut och sviiira. Jag vill ha sommar och sol. Jag vill sitta i en park och röka vattenpipa och dricka öl. Jag vill sitta vid vattnet och se solen gå upp efter oslagbar kväll.
Jag vill sitta på bryggan på Åland och dricka rödvin och prata om livet med Mattan, jag vill sitta på min uteplats och dricka vodka explorer med nya och gamla vänner.

Japp det är mycket man vill denna tid på året, men det blir la till att vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback