broken bottles under childrens feet

Galen kväll i fredags. paso boble med idol rabhi, toy story snacka med baskettkillar, agera kärlekspsykolog till taxichaffisen och sen hem och pyssla. Upp 2 timmar senare och dra till nööörge!!
koncentrarade mig mest på att inte kräkas och det gick praaa som tur va. Träffade mina nya roomies ochn installerade mig i mitt nya hem, sen gick vi på raggarrunda (skoiia) drog till ett goonigt ställe och drack öl och käka oizza. Kan vart den godaste pizzan jag ätit i hela mitt liv. Det är ganska många.... hehehe
Idag har jag faan inte gjort många knop. Kanske skulle man gå ut å en liten promenad och lära känna området lite..
Första dagen på jobbet imorgon. Wish me luck!
Det enda som skrämmer mig nu är att hemlängtan ska sätta klorna i mig. Har klarat mig hittills
HEJPÅER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback