All the crazy shit I did those nights, that will be the best memories for me

2009.

Det året
 som jag såg min älskade pappa sjukna in och friskna till,
 som jag spenderat åtskilliga timmar till att dricka vin i goda vänners lag,
 som jag mött solen gå upp över nybrokajen,
 som jag flyttade hemifrån,
 och flyttade hem igen,
 som jag fyllde 20 och va på systemet för första gången,
 som jag medverkade i en reklamfilm, 
 som jag hade en sommarflört som självklart svalna till hösten


Det finns så många nätter som jag skulle vilja dela med mig av, så många nya vänner som jag skulle kunna presentera, så många upplevelser som jag önskar att ni vart med om, så många timmar på dansgolvet som jag önskar att ni vart med, så många drinkar som ajg hade velat skåla med er,
så mycket erfarenhet som jag samlat på mig,
så mycket känslor som jag önskar att jag skulle kunna sätta ord till.

Men jag kan inte. Det har vart det bästa OCH det sämsta året i hela mitt liv.
En sak som är säker är att det har iaf vart den absolut bästa sommaren i hela mitt liv. Hittills. Mitt liv har bara börjat.



                   



jaaaa jag skulle kunna fortsätta en evighet, fattar ni hur lång tid det är?! Finns dock fler bilder som jag vill dela med mig av, men får la göra det när jag sitter och är nostalgisk över ett glas rött eller nåt.

enjoy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback