My lifestyle is killing me

Jag vet inte. Jag har utvecklat en kändis-crush starkare än den jag hade på Lars Winnerbäck efter andra gången jag såg honom live.

ROBYN

Jag älskar rösten, beaten, texterna FUCKING ALLT!!
Hon passar så perfekt överallt. På förfesten, på efterfesten, ensam hemma en tråkig dag, en dag man fylld av måsten så som att städa, tvätta och diska, när man betalar räkningar, på promenaden, på dansgolvet, när man masat sig in i duschen eller som nu, efter en helt OK dag på jobbet tätt följt av några kalla på Martin´s i bästa vännens lag och känner att man kan vara uppe hela natten bara för att man är ung och lever. Och för att jag är ledig imorgon.

Vill passa på att tacka Bellen för cidern som hon lämnade och Anders för vodkan han glömde. Det i kombination med mitt inernet är ett oslagbart sällskap en kväll som denna när min sambo tröttnat på mina ord och hennes pojkvän sover efter en fest i Oslo och min bästa vän antagligen sitter och spelar datorspel och mina vänner i Sweden sover eftersom dom har "normala" jobb.

Imorgon ska jag gå och banka skiten ur indiern som sålde mig en digitalkamera från helvetet. Du ska dödens dö efter berövad mig alla minnen i form av foton denna sommar.



 


Är det bara mitt hjärta som slår i takt med den här låten??  Älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback