I guess you can hang with me

Fan. Jag skulle bara vilja sitta hemma och lyssna på musik hela dagen. Men. Det går ju inte. Jag måste ju jobba. Disken diskas inte av sig själv, golvet är skitäckligt och tvätthögen bara växer, och växer och växer.

Låter som en schleten hockeymorsa. Jag ser bara inte ut som en när jag brukar vakna morgonen efter ( jag lovar att jag ska visa er någon dag, det är ingen vacker syn, men jag svär att jag bjuder på den) nu låter jag t.om som en. Sad.

Nej imorgon ska jag ta mig i kragen och gå till skattekontoret, träna, diska, tvätta, dammsuga, köpa nya kläder (alla mina kläder är trasiga/för somriga det är trots allt höst nu) duscha, klämma porisar.
Eller soova litee liiteee liteeeeeee tiiill...........




    






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback