1650 va koden till porten

Jag hatar det här. Jag sitter hemma och bara stinker tåsås och är så jävla slut och så jävla rastlös samtidigt!! Sketajobbigt. Så jag dricker vaniljte, poppar svensk hiphop och läser bloggar istället. Så jävla DIIZZKOOO.

Gårdagen va så jävla sjuk. På ett kul sätt.

Jag övertalade Nie att följa med ut, fast han gnällde mest hela tiden och ville hem och spela dataspel. LOL (det är inte så att jag anpassat mig till hans nördbeteende, utan hans spel heter så. Skrattretande)
Ute träffade vi för det mesta våra homies till krogkompisar, en het bartender, en galen dansk som bjöd på morgan och jobb och min gayfriend som är straight. Jag vet det är jättekonstigt, men ni skulle förstå om ni träffade honom.

På väg hem skulle vi, som sig bör sätta oss på Bengt för att låta klockan bli för mycket eller bli uppätna av mygg, men det spöregnade så vi sökte skydd under tak och helt plötsligt stannar båda två med blickarna fokuserade på samma punkt.

Någon har glömt sin rullstol i taxikön.

Asgarv utbruter och sen blir vi förbannade för att det finns så dumma människor och sen våldtar vi rullstolen.
Rullar till Esso och lurar Kim tills han frågar om vi vill ha något och Nie svarar "jaa, ben"
Det va fan droppen. Sen jazzade jag hem och sov hela dagen tills jag skulle till jobbet.


Ett litet ps ba såhär. NACKSKOTT på alla fittor som tror sig ha ett innehållsrikt liv för att ni pluggar eller bara ger fan i att ha kul. Mitt liv, mina bekymmer, min huvudvärk FUCK OFF.

tack för att ni lyssna! over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback