som om jag föddes till den jag måste bli

Nej. Jag dammsög inte. Jag gick och shoppade istället. Och tog en kaffe med Dina. Hon ville att jag skulle följa med till stallet. Jag tackade vänligt men bästämt NEJ!!!! Jag höll ju för fan på att dö sist jag va där. Hon måste ha glömt det. Eller så vill hon se mig död. Jag vet inte vad som är värst.
Sen gick jag förbi på jobbet och hälsade på Nie och Shahid.

Är inte det jävligt lustigt? Att när man väl är ledig då går man till jobbet. Bara för att kolla läget, racka åt sig en kopp gratis skitäckligt kaffe, snacka lite skit, röka en cigg och slå ihjäl dötid. Sen gick jag och shoppade lite till.

Nu vill jag att det ska bli sommar.



HEJPÅRE!  *låter som fästis*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback