så oberoendeframkallande

så börjas det. den underbara våren med svullna ögonon och rinnande näsa. missförstå mig rätt, jag älskar våren! det är det näst bästa som finns, men jag hade typ kunnat klara mig utan det andra.

Och i tristessens hetta så va jag så dum hade jag läste bieffekterna av mina pollentabletter (ingen go idé som har hypokondri-light) DET hade jag defintivt klarat mig utan! Eller vad sägs om lite ängslan, rastlöshet, nervostitet, ökad aptit, sömnlöshet och i värsta fall nedsatt leverfunktion. HIGH FUCKING FIVE säger jag.

En annan kul grej va att min älskade mor blev glad av blommorna som jag skickat till henne, så glad att hon grät erkände hon efter ett tag. Hon hade även fällt en och annan tår när hon fick en valp av pappa.
tror jag har den finaste familjen i hela världen. ja, det måste vara så.

från en fin sak till en annan, har kommir underfund med att våran internetsladd är för kort att ha på soffan så jag sitter ihopsjunken på golvet likt Quasimodo och känner stanken från mina fötter. Inte top notch skulle man kunna säga. en annan sak som inte här topis är att jag upptäckte att jag va sjukt osmidig.

jaja, ikväll ska jag ut och skaka mina skjärtfjädrar på lux med nielicous. TOP NOTCH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback