hur du ser på mig stämmer ganska bra med hur jag ser på mig.

Fifan. Det är en sorgens dag må jag säga. Inte nog med att mitt rum fullkomligt STINKER inpyrd rök (hur fan det är möjligt är ett mysterium) samt alkohol (DET däremot skulle jag kunna komma med en och annan förklaring på) luktar jag som en hora från förenade arabemiraten. Top notch har aldrig vart längre bort.


Som om det inte skulle vara nog med elände för mig, så ska min käre son Shahid jobba sin sista dag idag! jag kommer nog att gråta och krama ihjäl honom litegrann när vi säger "goodbye". USCH!!


Igår blev det en spontan utgång som vanligt. Spontanspel av biljard (jaa jag vet biljard liksom, ingen vill dock spela med mig, Nie säger att det är att spela med ett handikapp) och en spontan efterpärla. Ja fan jag diggar de

















nu är det dags JOBA jobba sa jag. Vi ses i dimman DET ÄR VALBORG DAMNIT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback