vi möts vid järnvägsspåren

hade en fruktansvärt konstig känsla i mig när jag vaknade imorse. jag vaknade och kände mig PIGG! energisk och effektiv. så effektiv att jag satte mig framför TV:n. länge leve havregrynsgröt och maddicken, jävligt fin kombo <3

sen skulle jag steedaaa, inte för att det nödvändigtvis behövdes, jag behövde bara hitta min underbara mobilräkning................  jag blir lika förvånad varje gång jag städar. "JAG HAR ETT GOLV!!!" men glädjen blir kortvarig då jag oftast bara slängt allt på sängen...

upptäckte även, när jag står i all min prakt och sjunger högt för mig själv fortfarande in my PJ att "mina grnnar" (killen som tar hand om mongobarnet OCH mongobarnet) står och glor på mig.. måste ju gjort dreas dag iaf. JAAAK BJOODER



nu ska poppa ner till matsson och ruska liv i henne










KYZZ I ANOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback