känns lite som att jag är född ur en möbel

igår gick det vilt till vill jag lova.. det skvallrar mitt härliga blåmärke på arslet om

började ju med att glömma att äta middag DUMT AV MIG, följt av öl på snaps, shots på ett äckligt bajenhak och slutade på sturehof. för att inte glömma big toast! jag vet inte riktigt varför jag försöker dela med mig av min underbara kväll för det känns bara som gröt i huvudet.. inte nog med det ALLA mina naglarn trasar sönder och jag luktar som en gammal uteliggare och jag är skitflötig i håret och sitter och peppar för att springa till tåget  JAG SKA NÄMLIGEN JOBBA det ser jag verkligen fram emot, det ska bli kul tycker jag.




now i´m gonna push it real good 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback