jag minns dig innan sömnen tar mig som en tistel i mitt bröst

och jag hoppas att du inte har det bra,

jag vill att du ligger vaken som jag



här sitter jag och deppar loss med kristian, go kille det där!

det har hänt så jävla mycket på sista tiden så jag vet liksom inte riktigt vart jag ska börja.. sommaren är ju förbi och då kan man ju tycka att man inte har annat för sig än att bara häcka.
jag har så sjukt tråkigt att jag lyssnar på en låt som är 20 minuter lång eller 20.10 exakt!

jahaa, hon lyssnar på techno tänker ni MEN ICKE! jag sa ju att jag lyssnar på kristian! känns pointless att leta upp den på youtube, men om någon är intresserad så heter den oceaner. sjukt bra och sjukt depp



fan va jag har blivit tråkig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback