ta dina minnen och försvinn ur mitt liv älskade, älskade du

JAG HATAR DIG!! jaa du! din jävla fitta som sitter på comviq och och är så grovt inkompetent och gud skäms!!
jag bad KLART OCH TYDLIGT om ett SIM kort till mitt MODEM, men nej, då skickar idioten ett NYTT sim kort till min mobil!!! och INAKTIVERAR mitt andra sim kort, så jag är okontaktbar vill jag bara ta att informera alla om!

och ingen hemtelefon har jag heller, eller jaa vem fan har det nuförtiden?

jag har bakat skorpor! SKORPOR LIKSOM!! det blir inte mer hemmafruvarning än så, men vad ska jag göra? finns ju inte så mycket annat att göra när man mår skunk!

har verkligen anammat min nya bitterfitta-attityd..... SÅ inte likt mig, känner inte igen mig


inte så jävla rockigt att inte känna sig som sig själv.. FUCK jenny, hur får jag tag på dig?



godnatizz

Kommentarer
Postat av: My Life ur Entertainment

Om du inte kan ringa mig finns jag ju på msn/ FB exempelvis. Eller le blogg kanske? Eller...Tjaa... Hemma? Eller hos han den där pojkvännen?

Postat av: My Life ur Entertainment

Ps. NUUUU fattar jag varför jag aldrig fick något svar på mina (enligt min mening) SJUKT roliga mms jag skickade på M idag i din mössa fast i en mer pimpad version. Men dåså. Då hänger jag med. Jag får visa dig sen när vi ses istället.

2009-10-08 @ 04:48:14
URL: http://mylifeurentertainment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback