I just miss you, that´s all

har dragit på mig höst.depp light tror jag minsann. INTE KEWL!!
inte likt mig,
jag brukar älska hösten,
goniga koftor och söta mössor,
tända ljus och te,
gå oöndliga promenader i krispig luft..


MEN JAG KAN INTE, jag kan ínte njuta av det den här gången!

för jag saknar att vara i stockholm och festa hela natten,
jag saknar all spontanitet och alla fjortisfyllor,
jag saknar rosé och kall öl,
jag vill åka till tullen, utan att ha en aning om hur jag ska komma hem, bara vetskapen om att det löser sig,
jag vill inte sluta röja som om det inte fanns någon morgondag,
jag vill cykla flera varv runt svampen i en stulen alvedoncyckel,
jag vill sitta på djurgårdfärjan vid nybrokajen och se solen gå upp,
jag saknar att gå upp utan att veta vad dagen hade att erbjuda och bara ta den som den kommer,
jag saknar att hänga i den förort där jag en gång växt upp,
jag saknar att träffa nya människor,
jag vill åka till åland och dricka öl och pressa som aldrig förr

jag saknar att somna till thåström,
jag saknar taxin hem,
jag saknar alla krogrundor,
jag saknar att bli kallas söta lilla rara underbara,
jag saknar alla töntiga smeknamn,
jag saknar att få skratta,
men ingen kan ta ifrån oss det vi va, världens bästa jävla flört
R.I.P L-O, vi kanske syns i vårt nästa liv



¨      

Kommentarer
Postat av: Linnea

finns bara en sak att säga.

FAN VA JAG ÄLSKAR DIG!

Postat av: sara

JAG ÄLSKAR DIG MEEEED <3

2009-10-07 @ 22:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback