kan inte sluta garva!

Vi sitter och kollar på Bert..

Alva: Bert är kär, det har jag också varit.. eller jag är fortfarander.
Jag: Vem är du kär i då?
Alva: Rasmus i tvåan..
Jag: Har du berättat för honom att du är kär i honom då?
Alva: Jag tror att han har märkt det..
Jag: Varför det?
Hon: Jag jagar honom varje rast...

känner inte barnet i fråga, och jag är Frida, min systers kompis.

påminner mig om när jag va kär, han hette Joel och jag gick i 6:års och han gick i 1:an och på rasterna jagade jag och alla tjejer honom så att jag kunde pussa honom.

haha jaa, det va tider det

Kommentarer
Postat av: Linnea

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH det gjorde jag också! fan va lätt de va på den tiden. Och min kille io fråga tyckte de va jätte äckligt att pussas, och då ville jag bara pussas ännu mer så mina kompisar höll fast han så jag kunde pussa han.. DESPERADO! hehe sen blev vi ihop...HAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback