I cant do well when I think you gonna leave

snart ska jag ut och traska i detta horfittkallafittvädret....

men det kan ju vara uppfriskande! saknar inte alls att bara sitta och dricka viiin och röka cp många cigg och sönderanalysera mitt och alla andras liv NEHE! jag sitter hellre och skär mig i armarna.. eller jag skulle ha gjort det OM INTE MITT BLOD VA IS för att det är så jäcla cp kallt!!

har hört att man blir lyckligare av att inte gnälla.... låter som någon fitta på frida eller vecko revyn har hittat på det...

HAPPY FUCKING NEEWS!! Blom is comin home! :D

haha jag som tänkte gnälla lite till, men nu skiter jag i det!

nu ska jag gå och spy med fittan och sen ut och gå!! TJING

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHA SPY MED FITTAN! INFINN DIG I STHLM DEN 25 HOS LINNEA! REUNION!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback