and everythings bitter like sweet things should be

jag ska flytta från "nya lyan"..
känns så jävla trist
skittråkigt
har så jävla många minnen
some good, some bad
dom flesta är bara så jävla rockiga och jag vill ha fler!!
så sjukt vemodigt
jag är så jävla jobbig faktikt!! håller fast i gamla minnen som om jag inte kunde skaffa nya! jag kan inte lägga vettiga saker på minnet, som typ NÄR jag ska jobba, eller viktiga födelsedagar eller hur FAN andra världskriget startade MEN!! jag ska banne mig komma ihåg vad jag hade på mig på min första balettuppvisning när jag va 5 (en rosa hemmasydd klänning, skitfräsig! vi va geishor om någon undrar) eller första gången jag blödde näsblod (lill Matsson slängde en stol på mig) JAG VILL INTE LÄMNA NYA LYAN!!! även fast jag nästan aldrig va där, kommer jag sakna den så jävla mycket............

nämnde jag att jag lider av separationsågren? det märks väl inte


nu ska jag kolla på det "the reader" och hälla i mig vatten och hoppas på att den är jääävligt bra, så länge som jag har velat se den!!!

Kommentarer
Postat av: My Life ur Entertainment

En vacker dag (då luften är krispig) bor vi kanske ihop igen. Låt oss hålla tummarna för det min sambo i dryga... Tjaa.. En halv dag till. Snyftilajno


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback