skulle sälja min själ om jag bara fick komma härifrån!!

jag borde vara trött, typ dödstrött. men det är jag ju självfallet inte!
hade det vart som det hade vart för några månader sen hade jag gått ner på hotellet och krävt tequila. Men nu ser det inte ut som det gjorde förr och jag måste betala. Jag.Gör.Det.Bara.Inte. Satt här och tänkte en stund och kom fram till att om jag hade haft pengar hade jag fan svalt min stolthet och gått ner och krökat ner mig iaf.

MEN så kul ska vi inte ha det! nej nej nej. Det har blivit ytterligare en fredag framför idol med naturgodis. Dock ingen bärs den här gången. Den fullkomligt skiner, ja skriker nåt så fruktansvärt, med sin frånvaro.

Nu ska jag nog sätta mig i matkällaren och smygsupa lite innan Melissa Horn äter upp varje glad tanke jag tänkt idag. Den här veckan.

har lite punkdröömmar. Punkdrömmar om rödvin och svarta jeans. Så jävla Polen. Fan jag saknar Polen


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ball och jag älskar dig!!!!

Postat av: mathilda

älskar polen och oss, fan va vi hade kul :)

2009-11-23 @ 00:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback