skulle inte tacka nej till en fribiljett mot himlen, är du därute någonstans?

jag finner det fascinerande att så sjukt roliga människor i verkligeheten har så JÄVLA trista bloggar..

finner det också facsinerande att jag hellre tänker tillbaka på gamla minnen istället för att fokusera på det som händer nu, kanske försöka göra allt lite lättare NU istället för att tänka tillbaka på allt.
Men det är ju jävligt svårt när man haft en supersommar. Klart man saknar det, allt är så jävla mycket lättare. Sen vet jag inte riktigt VAD det är som är svårare på hösten och vintern. Det bara blir det automatiskt.

haha! fan va fail. börjar med att hacka på tråkiga bloggare och följt av det : VÄRLDENS TRÅKIGASTE RADER. verseguud jag bjooder.






bryggan by night, wino and en jävla massa tjöt (kom inte på något bra som rimmade på night)





inatt så drömde jag om dig och det väckte gamla minnen, jag fick aldrig någon chans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback