put my head in the sand

HE HE HE jag sket i att gå till tandis. Jag har utvecklat tandläkarskräck! (=har inte råd)

Har även kommit underfund med hur tråkigt det är att duscha. FY FAN va det är boooring. Gjorde en snabb kalkylering vilket gav mig svaret att jag i princip, långa mått mätt, duschat c.a 7000 gånger SÅ jag badade istället, tänkte : tjejer brukar ju tycka att det är "supermysigt och avkopplande"
Jag fick panik.

Nej nästa gång blirre turredusch och peruk som gäller!!





och för er perversa jävla vill jag bara tillägga att det är balsam som är splattat i ansiktet och inget annat.

Kommentarer
Postat av: mathilda

hahaha så där täkte jag också så jag badade typ i 5 min sen blev det rätt tråkigt och inte alls så mysigt som alla sa :P

2009-11-27 @ 10:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback