KOM OM NI KAN KOM OM NI VILL,

på idol, naturgodis och bärs @ my place... DE E ROCK!

veckan har ju vart relativt givande med diverse rödtjutskvällar.. eller 2 iaf, och det är 3 för få skulle man kunna säga.. både tisdags och onsdagskvällen spenderades på bästa sätt hos the one and only Tuttis! Love it
I onsdags lyckades jag till och med övertala min bästa vän (som jag tyvärr bara har för vana att träffa på pendeln hem och sen hörs vi inte på flera veckor) att haka! inte illa pinkat ska ni veta. Efter c.a en halv timme, timme har vi kommit in i en diskution, som jag inte minns vart den började eller varför, men den slutade typ här

han : ja, men asså ni är ju bara sexiga på avstånd..
jag : haha va? hur  FAN menar du nu?
han : ja men asså JA! ni är det! och sen när man hängt med er ett tag, ja då är ni ju som vilket grabbgäng som helst!

så fick man det bekräftat!


tvi usch fy och blä vad jag saknar den mannen! men det är det som är skönt också, vi behöver inte prata varje dag, vi behöver inte kallsnacka om skitsaker när vi väl ses.
Vi vet vart vi har varandra.
Det har vi vetat sen konfalägret.


nej nu ska jag ner och hämta en till bärs,
känner jag mig själv rätt blir det en bärs för mycket och melissa horn några minuter för länge. om ni har riktigt otur blir det nog lite Thåiz också, gud bevare oss väl!

fast för tillfäller nöjer jag mig med den skönaste slagdängan norr om Sveg!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback