kommer inte ikapp mina hundar

Nostalgi är trevligt. Kommer ihåg när jag brukade lyssna på fattaru haha. Jag fick låna en skiva av Bebbe som jag spelade repig i min CD freestyle. Åh härliga tid!


 







Jag och Mackan är ihop :)







Han vet bara inte om det än. He´s so damn hot! och jag ser ut som en tönt. Vi kompletterar varandra väldigt fint!!



Helgen bestod av ensamhet och trevligt sällskap, men jag längtar till att få svira till ordentligt. All in or nothin är ju något av ett motto. Har blivit sjukt lite ALL IN på sista tiden.

Har kommit på att jag är smått besatt av Paradise Hotel! Det är fan skräpTV när det är som bäst!! Kan inte få nog av reallity serier. Hur efterblivet och puckat den än är! Tror förövrigt att Jackie vinner. Vet inte varför mendet känns bara så.
Hon är så jävla fascinerande! Ena sekunden är hon HUR snygg som helst och i nästa ser hon ut som något Picasso drog ihop på en pisskvart. Men jag tror att hon ror hem det.
Gjorde förövrigt ett test som visade vilken dokusåpa som jag skulle passa bäst i, och tro fan att det blev Paradise!! lyckligt. Sen frågade jag mamma om hon skulle kolla på TV om jag va med i en dokusåpa.

"Men Sara, tycker du inte att man sjunkit väldigt lågt om man känner att man måste göra något sånt för att trivas med livet?"

Jag svarade henne inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e fan också lite smått beroende av skiten. har j inte sean längre. men så fort det har gått på tv så snappar jag fram tv6play på datan. och frågan är då sjuunker man inte jävligt lågt ifall man blottar sitt privatliv så mkt som dom gör. asså vettefan assa, jag skulle nog kunna vara med i skiten.. hahhaha du och jag sarre in paradise! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback