hon-med-fönen tar fan över mitt inre!

för tro fan att jag har FINpotatis på spisen och 2 hungriga ungar som ligger och kollar på film i väntan på att utfodras. 
Fick höra om Mattan och Lennies gårkväll FAN VA JAG DIGGAR ER!!  jag har grov abstinens just nu!!

 Fan va det kryper i mitt skinn lite grann just nu. Det spritter i benen och öltarmen gapar och skriker, fötterna i princip ber om att bli misshandlade och i huvudet spelas en revy av sommarens bravader upp.


Men jag värmer upp med lite BAGINDABOX rödtjut innan mitt finsällskap kommer och livar upp stämningen i mitt höst sinne. Fan va djupt det blev! då har jag ändå bara tahit ett glas.. SCHIESSE detta kan ju ta en ända med förskräckelse säger jag.


Nu är det bara Mattan brun som saknas :(


     




FANTASTIC FOUR 4 LIFE!!




hhehehehee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback