FUCK YOU SVEINFLUE!!

JÄÄS SRR! jag har gjort, jag har tatt vaccinet! nu är jag fan odödlig. typ

hade en sjuihelvetes sovmorgon och sen mötte jag mattan, övertalade henne att ta sprutan. Hon vägrade tills vi väl satt där, sjuksköterskan med sprutan i handen " nu får jag be dig andas lugnt, andas du sådär kommer du att tuppa av, NEJ ta det lugnt! nu pratar jag med dig som jag pratar med barnen... sååååå jaaa andaaaas"

Jag då? nej jag hann inte ens bli nervös, inte ens lite pirrig, mattan tog ALL uppmärksmahet där hon satt och hyperventilerade med tårar i ögonen. Allt för dig min vän, allt för dig!

Nu sitter jag och väntar på dom utlovade biverkningarna. Jag blev lovad yrsel och frossa, svullen arm och orkeslöshet. Rockigare blir det inte. Men jag har inte ens lite ont, vem vet jag kanske t.o.m måste jobba på onsdag.


KYZZ O HEEJ


Kommentarer
Postat av: mathilda

ahahahahahahahahahHYAHAHAHAHAHAHAHA

2009-11-27 @ 10:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback