tror att jag är lite kär

i rödtotten erik hassle.. VAD ÄR ODDSEN? nej men aja! han är så ful att han blir söt, det är det inte många som lyckas med!

vad jag har gjort idag? nej inte mycket, klippt gräsmattan och vart på stan med mamma och sen jobbat och sen åkt hem och sen gick jag in och sen åt vi och sen drack jag oc mamma rosé och sen så kollade jag lite på boston tea-party, sen pratade jag lite med linnea och sen ringde martin mitt upp i alltohopa och sen så sköljde jag näsan och nu sitter jag har och funderar över vad det va som fick mig att fastna.. framför datan alltså


på tal om det här med att skölja näsan.
jag har fått en GIGANTISK spruta av mamma (TACK!) att sköja min näsa med. det är precis som det låter inte så superskönt och har svårt att se fördelarna med det hela SÅ min käre mor började med glädje räkna upp alla: bra mot allergier och sömnsvårigheter (läs snarkningar, så jag borde väl vara en snäll vän och ge till math the brown istället) och nu kommer jag faktiskt inte på fler fördelar.

har även fått en kjol, läppglans och rosé av min mamma. hon är bra fin hon, min käre mor :)



sleep tight!



Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHA ÅH SARA DU ÄR KÄR I BIRK BORKASONS FULA BROR?? KÄNNS DE BRA ELLER??? hahah :D vääärt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback