joo, men ni vet!

ni vet den där känslan, den som man kan försöka förklara hur länge som helst, men den går inte att beskriva.
känslan som får en att flyga, dansa lätt på moln
känslan som kan slå luften ur en
den som får en att tvivla på sig själv, fundera på om man är okej funtad eller totalt felknullad
känslan som får en att gråta, antingen av lycka eller hjärtesorg
känslan som vi ständigt söker

det går inte en enda dag utan att jag tackar min lyckliga stjärna över min familj och mina vänner,
alla borde ha en vän som någon av dom jag har! as we speak sitter jag här och är sentimental och känner mig så överväldigad att jag bara måste dela med mig lite av denna underbara känsla..



MEN! nog om det! haha det här kan vara det bästa som hänt mig sen födseln!!!








 





Kommentarer
Postat av: Mrs Thinkalot

Underbart!!!

Postat av: Matilda

ÄLSKAR DIG OCH HOT ROD!!!!!

2009-05-11 @ 20:30:23
URL: http://matildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback