It´s all for you

världens mysigaste låt har funnit mig!

jag har svårt att komma på en bättre start på dagen en dom som jag brukar ha hemma i gnesta, när jag vaknar av att solen lyser mig i ansiktet och jag kan i lugn och ro gå och koka kaffe och jazza runt och göra diverse saker men når av det bästa! ZTV och MTV spelar så sjukt bra musik på mornarna!!! det finns få saker som slår en riktigt skön dänga!

jag måste fan fixa min kamera till på torsdag!!

varför kan inte jag få ta studenten igen?
varför ska allt hända samtidigt?
varför kan inte jag få slippa att ha så sjukt ont i nacken?
varför kan inte allt bara få vara bra någon gång?

de senaste dagarna har jag blivit så positivt överraskad! jag visste att jag hade bra vänner, men hallå, kom igen? är det lagligt att vara så underbara? nog med sentimentalt DRAVEL!!


till sist, den här låten va en av dom AWESOME:a låtar som jag hörde imorse..
den får mig att tänka på rosé indränkta ljumma sommarkvällar, öppen eld, gemenskap och romantik






i fucking love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback