I`m your pusher baby

nej du idag är pepp-barometern på NOLL och det är ju inte så jävla rockigt kan jag ju bara ta och meddela. har en sjukt envis pannknack som förföjlt mig sen den stund som jag slog upp ögonen och mötte denna nya dag.
påhälsning och arbete och sen en lång promenad hem för att rensa huvudet. skönt det där, att bara lunka tungt (som en sommarko) och tänka på allt och ingenting.

NU finally at home sitter jag i mitt underbara lilla kök och funderar på vad fan televisionen har atterbjuda mig en kväll som denna ( nej jag ska inte ut, sjukt jag vet) men med tanke på utbudet jag nyss skådade va det inte speciellt brett, så det lär ju bli en rulle. så.. om någon har lust att slinka förbi på porrfilm och chips är det bara att HOLLA!







kvällens citat bjuder mingelfotografen tillika underbara vän och sambo på

"vart FAN är kameran?!?"





"vart FAN är kameran?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback