am I dreaming?

årets sommarlåt går varm i mitt och mitt älsklingsKEX residens hem just nu, sommarkänslor på höööög nivå!
det va så sjukt länge sen jag va här nu, fuckiing lööv vårat hak azZåå! jemps har gjort ett sjukt bra jobb ( har kommit fram till att jag är som en man, jenny springer runt " men sara ser du INTE hur fint jag har gjort!?" det är blommor här och det är hyllor där och det är sviinfiint, har bara svårt att se detaljerna va, har dock en jääävligt schysst helhet! (hur stavas schysst egentligen?)

så vad är nytt?

har skaffat mig ett till jobb! ett awesome arbete om jag får säga det! på södertälje MYSIGASTE restuarang Hebbevillan
självklart va jemps där på min första dag och krubbade och kollade läget, fint stöd det där :)

idag har jag minsann hunnit att träffa my long lost friend Hanka och vi catchade up med en kaffe och kokosboll över massa sjuka youtube-klipp. He´s leaving Sverige för Australien, sorgligt men sant:(

 

har även hunnit planera en hel del party party! snart är det ju dags för ett battle tjejerna vs killarna SEGERN ÄR VÅR! jag och alla mina biatcheees kör så det ryker! IT´S GOING DOOOWN!!

även lite födelsedags kalas har det börjat spånas på :)

seyaah!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback