what the fudge! WHAT´S THE DEALIO???

varför snöar det igen? det skulle ju bli vååår?!
eller ja det trodde jag iaf, kan också vara anledningen till att jag sitter här med täppt näsa och halsont, MEN som jag brukar säga om det inte är det väder som man vill ha, ja då får man la låtsas!

men nog om det.. lördag vad gjorde jag i lördags?
jo det ska jga berätta för alla intresserade, jag jobbade
roligare än så blir det liksom inte..

roligare va ju dock att jag jobbade med Linnea aka Lennart ( som hon hatar att bli kallad för att hon tycker att det låter som en gammal gubbe, men jag tycker att hon klär i det) arbetspasset brukar bli.. hur ska jag uttrycka det.... spexigt!
för att trotsa "Da Bozz" ( d.v.s chefen, men jag tänker inte skriva vad han heter, ni skulle inte förstå vad han heter) och ta regelbundna rökpauser varannan tionde minut, hoppa runt i lokalen, spela in musikvideos i köket och sjunga högre än dom som sjunger kareoke är liksom lite så vi jobbar.. det är glatt

men det är gladare att sluta
 


     





Kommentarer
Postat av: LINNNEA SA JAAAAAAAAAAAAAAAAAG

heheh fick lite psykbryt.. du en fråga.. "som hon hatar att bli kallad för att hon tycker att det låter som en gammal gubbe, men jag tycker att hon klär i det)" du upplever alltså mig Linnea Runesson.. Som en gammal gubbe? Eftersom att både du och jag vet att Lennart är ett gubbnamn. Men det är lugnt.. Sune, sigurt, s ja där tod det slut.. :( hehe läntrar tills nästa gång vi jobbar tillsammans och jag är frisk! PUSSS

2009-03-23 @ 12:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback