man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig

sååå va händer råå? nej inte vet jag! det enda jag vet är att jag ska vina hos säääbi kvällen till ära och sen jobba

KUL VAAA? är ni inte bara liiite avis?


nu är det på detta vis att jag´har vart ledig heeela veckan men när helgen kommer, när alla andra är lediga, då är det minsann min tur att jobba och jag vet inte om jag är helt nöjd med det.. fast jag vet egentligen inte om man kan kalla hotellet för jobb.. mer betald lekstuga/ lekledare
nej jag vet inte! fråga inte miiig jag vet som sagt inte


tror att det skulle sitta fint med en dusch och en kopp kaffe smått trött man kan säga





en puss från dimman

Kommentarer
Postat av: Inga

nämen tjena flicka! dig känner jag allt igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback